مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-17حوادث

هیچ کدام از مدارس کاشمر تأییدیه ایمنی از آتش نشانی ندارد


 رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: مدارس ملزم به رعایت مقررات ایمنی و سلامت برای پیشگیری از حوادث هستند اما هیچ کدام این تأییدیه را نگرفته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: مدارس ملزم به رعایت مقررات ایمنی و سلامت برای پیشگیری از حوادث هستند اما هیچ کدام این تأییدیه را نگرفته اند.

امیر نژادرحیم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه آموزش و پرورش فقط مدارس غیردولتی را برای گرفتن تاییدیه به آتش نشانی می فرستد، افزود: هیچ کدام از مدارس دولتی قدیم و جدید تأییدیه ایمنی از آتش نشانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهرستان فاقد سیستم اعلام حریق هستند، بیان کرد: بعضاً مدارس دو طبقه با تعداد دانش آموز حداقل بالای 300 نفر در کوچه های کم عرض احداث می شود که خودروهای سنگین آتش نشانی اصلاً امکان حضورشان در این معابر نیست.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر اظهار کرد: همچنان در این شهر مدارسی احداث می شوند اما هیچ تأییدیه ای از آتش نشانی نمی گیرند، نه تنها درب های ورودی برخی مدارس هیچ استانداردی ندارد، بلکه فاقد پله اضطراری و سیستم اطفاء حریق هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان فقط ساختمان مدارس را استاندارد می سازند و به فکر ایمنی آن ها نیستند، گفت: لازم است آموزش و پرورش نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از مدارس کاشمر تأییدیه ایمنی از آتش نشانی ندارد

هیچ کدام از مدارس کاشمر تأییدیه ایمنی از آتش نشانی ندارد